Starbucks kahvelerine yüzde 36 zam yaptı: Küçük boy filtre kahve 115 TL’ye yükseldi

Starbucks Kahve Fiyatlarına Zam Geldi: Küçük Boy Filtre Kahve 115 TL Oldu

Dünyaca ünlü kahve zinciri Starbucks, Türkiye fiyatlarını güncelledi. 3 Ocak 2025 itibariyle en uygun fiyatlı küçük boy filtre kahve artık 115 TL olarak satılacak.

Kahve devi Starbucks da fiyatlarını yükseltti. Türkiye’deki mağazalarında fiyat güncellemesi yapan şirket, fiyat tarifesini yüzde 36 oranında artırdı.

Starbucks’ın fiyatlarında yapılan değişiklikle birlikte en uygun fiyatlı küçük boy filtre kahve 115 TL oldu.

Yeni fiyatlar şu şekilde belirlendi: küçük filtre kahve 115 TL, orta boy kahve 125 TL ve büyük boy kahve ise 140 TL olarak güncellendi.

 


Annem Ankara: Ne dönem, ne de Ankara dizisi olabiliyor!

Related Posts

Arazi taşıtlarına yönelik ÖTV artışı, yıllık gelire 14 milyar lira etki edecek

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda 25 Haziran’da görüşülecek, ekonomiye ilişkin düzenlemeler içeren Türk Parasının Kıymetini Koruma Hakkında Kanun ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi’nin etki analizi yapıldı.

İBB Meclisi’nden Kent Lokantası menüsüne zam kararı

Yüksek enflasyon karşısında alım gücünün eridiği koşullarda devreye alınan Kent Lokantaları uygulamasına devam ediliyor. Uygulama ile İstanbul Büyükşehi Belediyesi (İBB) tarafından hayata geçirilen ve temel ihtiyaç olan yemeğe erişim sorunu …

Karşılıksız çek tutarı arttı

Karşılıksız çek tutarı arttı

Tarım Bakanlığı sahtecilik yapanları açıkladı: Kıyma ve sucukta pes dedirten yöntem

Tarım ve Orman Bakanlığı, gıda güvenliğini tehdit eden taklit ve tağşişli ürünlerle mücadele kapsamında denetimlerini sürdürüyor. Bakanlık taklit ve tağşiş yapılan gıdalar listesini güncelledi.

Akaryakıta bir büyük zam daha geliyor: İşte güncel benzin, motorin ve LPG fiyatları

Akaryakıta bir büyük zam daha geliyor: İşte güncel benzin, motorin ve LPG fiyatları

Renkli kozmetikte bayrak değişimi

Türkiye’de renkli kozmetik alanında markalarından olan ve 80’den fazla ülkedeki güçlü iş hacmiyle dikkat çeken Flormar, gerçekleşen üst düzey atama ile uluslararası büyüme vizyonu doğrultusunda önemli bir adım attığını duyurdu. Markanın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Tuba Altunterim, 1 Haziran 2025 itibarıyla Flormar’ın yeni CEO’su olarak görevine devam edecek.